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Analyse der Liegezeiten von Passagierflugzeugen nach Fume Events mittels Flugverfolgung
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Feasibility Study on a Fuel Cell Based Powertrain for General Aviation
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In-Orbit Validierung des MultiView-Sternsensors auf dem SONATE-2 CubeSat
T. Neumann, O. Balagurin, T. Kaiser, H. Kayal, A. Maurer, C. Riegler, T. Schwarz
Influence of Process Parameters on Mechanical Performance of Thermoplastic Mono-Polymer Sandwich Structures
T. Latsuzbaya, P. Middendorf, D. Voelkle, C. Weber
Measuring and Evaluating the Wind Field of a Gust Generator in a Low-Speed Wind Tunnel
L.-H. Lemke, F. Thielecke
Mobile Leckageprüfung und -lokalisierung für H2-Antriebskonzepte in der Luftfahrt
C. Masuhr, T. Schüppstuhl
Modellbasierte Entwicklung kapazitiver Füllmengenmesssysteme für Flüssigwasserstofftanks in Flugzeugen
K. Kochan, V. Weinig, O. Burkhardt, J. Unteutsch
Modellbasierte Systementwicklung hybridelektrischer Antriebsstränge
J. Rohwer, T. Albrecht, F. Traulsen, K. Kochan, T. Netzel
Passenger aircraft towards zero emission with hydrogen and fuel cells
M. Gollnow, D. Scholz
Preliminary sizing and optimization of propeller aircraft (Part 25)
M. Krull, D. Scholz
Simultaneous Improvement of Resolution and Accuracy of 3D Mapping with Flash Lidar through AI-Based Data Fusion with 2D Camera Images
A. Liesch, P. Suwinski, V. Chernykh, K. Janschek
The 50 most important parameters of the 60 most used passenger aircraft
S. Hirsch, D. Scholz
Thermodynamic Assessment of Hydrogen-Fueled Solid Oxide Fuel Cell - Gas Turbine (SOFC-GT) Systems for Low-Emission Aircraft Propulsion
P. Köhler, J. Tillner, S. Kabelac
Turbofan specific fuel consumption, size and mass from correlated engine parameters
M.O. Hammami, D. Scholz
Vergleich des Kraftstoffverbrauchs von Strahltriebwerken und Propellertriebwerken
H. Mahfouz, D. Scholz
Web-Based Software for Detecting LEO Space Objects Using a Network of Passive Optical Staring Sensors
R. Rosok, M. Vogel, N. Bartels, M. Meinel, W. Riede, T. Dekorsy
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